БСП-лийкс 2: Партизани, маскирани като граждани, налазват Фейсбук и форумите
В документ, изготвен през март 2011 г. от политическия консултант на младежкото БСП Любомила Тотина, подробно е описана технологията за интернет пиар на местно ниво. В обобщение тя се състои в това да “плюем по ГЕРБ, без да казваме колко сме велики”.
„Партизанския подход“ пиар стратегът дефинира като “активното гражданско участие във вече функциониращи надпартийни страници”, които по план трябва да бъдат превзети с цел “да се създават настроения и да се разпространяват слухове”.
Осем месеца преди изборите щабът на БСП е възложил Фейсбук-задача на активистите си: “във всяка община да се подбере най-активната група и наши хора да публикуват активно в нея”. На финалния етап през септември 2011 г. се предвижда “активизиране на максимален брой доброволци за писане на коментари в интернет”.
Тотина е активист на младежката организация на БСП и пиар експерт от “Агенция по публичността”. Тя е собственик на рекламната агенция „Оупън майндед“ и е близка до депутата от БСП Кирил Добрев (участвал в организацията на кол центъра на БСП за парламентарните избори през 2009 г. с помощта на очевидно незаконно придобити лични данни на таргетираните хора), писа сайтът „Бивол“.
Тя е в ръководството на фирмите Сградостроител и Сградостроител-инвест, в които преди годии Кирил Добрев е притежавал акции. Чрез фондация на името на баща му – покойният бивш вътрешен министър Николай Добрев, тя е регистрирала сайта „Аргументи“, трибуна на проекта на Първанов “АБВ”.
Самата Тотина заяви, че не се сеща за конкретния документ пред „Бивол“ и пожела да се запознае с текста, за да се информира за дейността си отпреди 2 години.
Няма коментари:
Публикуване на коментар